czwartek, 21 sierpnia 2014

Rozdział 9 (sezon 2)

Rozdział dedykowany Anonimowi, który zrobił spam w poprzednim rozdziale.

* Rose *
Obudził mnie dźwięk telefonu. Wzięłam go do ręki. Spojrzałam na wyświetlacz zaspanymi oczami. Emma.
- Halo? - powiedziałam zaspana.
- Co ty śpisz o 15? Tylko mi nie mów, że ty i Luke po naszym wyjściu ten tegest?!
- No wiesz...
- Serio?! Alex! Kasa jest nasza! Cholera jasna dzięki ! Wygrałyśmy z 3 stówki! Kocham cię! A i tak zmieniając temat. Za godzinę. Nasza kawiarnia. Czekamy! BUZIKI! - wydarła się i rozłączyła. Chyba ogłuchłam. Założyła się z chłopakami? Ja sobie z nimi porozmawiam. Odłożyłam telefon na szafkę i wtuliłam się w Luke'a.
- Witam księżniczko. - szepnął i pocałował mnie w czoło. Moment. On nie śpi?
- Cześć. - powiedziałam zawstydzona. Boże ja jestem naga. Zaczerwieniłam się.
- Oj nie wstydź się kochanie. Widziałem cię już nagą. - zaśmiał się.
- To wcale nie jest śmieszne. - Podciągnęłam kołdrę po szyję. Zaczął mnie głaskać po plecach. Przeszły mnie przyjemne ciarki. Zaczął mnie całować po szyi.
- Tobie już na dzisiaj wystarczy. - zaśmiałam się i odsunęłam tak, żeby widzieć jego twarz.
- Kocham cię. - pocałował mnie.
- Ja ciebie też. - odwzajemniłam pocałunek.

* Emma *
- Tak! Pieniążki. - Pocałowałam każdy banknot.
- Interesy z wami po przyjemność. - uśmiechnęła się Alex i wzięła swoją część.
- 20, 40, 50, 70, 80, 100, 105. OKRĄGŁE 105 DOLCÓW ! Alex pamiętasz tą miętową sukienkę? Kupie ją sobie na ślub Luse!
- Na ślub kogo? - zapytał zdziwiony Ashton.
- No Luse... Luke i Rose. - wyjaśniłam.
- Aleś ty spostrzegawczy. - Alex pokręciła głowę z desperatom.
- A i za godzinę idziemy do kawiarni z Rose.
- Ok, idę się przebrać. - powiedziała Alex. Zebrała pieniądze i wstała z fotela.
- Idę z tobą. - zabrałam swoją działkę i poszłam z Alex na górę.

* Ashton *
- Chłopaki,cholera jasna! Straciliśmy 210 dolarów. - rozpaczał Mike.
- Jak mogliśmy nie wierzyć w Hemmings'a? To przecież nasz odważny Lukey! - dołączył do niego Calum.
- Calum. Czy ty jesteś pewny na 100%, że nie jesteś gejem? - zapytałem.
- Nie, nie jestem. - wkurzył się Cal.

* Rose *  
Stałam w samej bieliźnie przed otwartą szafą. Co by tu założyć? Po 10 minutach wzięłam ten zestaw. Weszłam do łazienki. Przebrałam się i zrobiłam make-up. Wyszłam z łazienki. Luke siedział w bokserkach na łóżku. Obróciłam się w wokół własnej osi.
- I jak? Może być? Mogę tak iść? - zapytałam.
- Wyglądasz ślicznie. Zwłaszcza w tej bluzce. - wstał i pocałował mnie w policzek. Usłyszałam dzwonek do drzwi. Zeszłam na dół i otworzyłam drzwi dziewczyną.
- Hej! - cmoknęłam je w policzek.
- Cześć dziewczyny. - powiedział Luke schodząc po schodach... w samych bokserkach.
- Cześ... wow. - powiedziała Alex.
- Moment, moment! To moja klata nie gapić się. - odwróciłam dziewczyny.
- Pa słońce. - musnęłam jego usta.
- Pa. - odwzajemnił. Wyszłam z dziewczynami z domu.
- Ja cię kręcę, ale on ma klatę! - pisnęła Emma.
- Przepraszam bardzo. Czy ja komentuję klatę Ashtona? - zapytałam Emmę.
Dziewczyny się tylko zaśmiały. Ruszyłyśmy w stronę kawiarni.

______________________________________________________________________________
Hej girls! (nie wiem czy czyta to jakiś chłopak xD)
Jak się podoba rozdział?

Czy robimy konto na twitterze tego FF?
Na tym koncie dodawała bym spoilery do rozdziałów, zadawali byś cię pytania dotyczące nexta. To co? Robimy??

9 komentarzy - next.

10 komentarzy:

  1. Rozdział cudowny... <3 A co do konta na TT to TAAAAK

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju super czekam na kolejny rozdzial jestem za Luse xD fangrillujemy xD czy jakoś tak przykro mi chłopaków stracili 210 dolców xD najlepiej rozwalają mnie te teksty dotyczące orientacji Caluma Hmmm ciekawe o czym będą rozmawiać dziewczyny hmmm kocham szczerze chcialabym zobaczyć ta klate Lukeya skoro taka dobra i wgl nie wiem czy wiesz ale jestem twoja wielka fanka i będę podpisywać sie pod każdym moim anonimowym komentarzem tak samo kocham cir i pozdrawiam oraz życzę weny--JCB26

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że fangirllujemy! Teksty o orientacji Calum'a wymyślił mój ''kochany'' brat. Jak mu pokazałam teledysk do ,,Amnesia'' i śpiewał Cal. Jak go zobaczył to stwierdził, że to gej. Dostał za to w łeb od mojej siostry... A klatę Lukey'a to ja też bym chciała zobaczyć... To mój mąż <3

      Usuń
    2. Tsa bardzo śmieszne wszyscy wiedza ze Hemmo jest mój xD Ale tak na powaznie jak mój brat wszedł do mojego pokoju zobaczyl tez plakaty 5sos i sie zaczeło bo on nic innego tylko o Calumie i sie wypytuje czy on gej i wgl dlatego moj brat bardzo czesto obrywa odemnie w glowe pozdro xD --JCB26

      Usuń
    3. Ps Fajny spam tylo to next next i next niech te ludzie się wykażą xD --JCB26

      Usuń
  3. Czekam na NEXT! x

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalej. Jest. Świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy będzie następny rozdział, bo ja się po prostu nie mogę się doczekać! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. To FF jest po prostu SUPER! <3 A te teksty o orientacji Calum'a --- hahahha :) Już nie mogę się doczekać nexta! x

    OdpowiedzUsuń