niedziela, 10 sierpnia 2014

Rozdział 6 (sezon 2)

*Rose*
- Dziękuję. - odszepnęłam Luke'owi.
- No to co z tą pracą ?! - wydarła się szczęśliwa Ems.
- Powiedzieli, że mam się stawić pojutrze o 15:30 w szkole, by coś tam omówić. - powiedziałam szczęśliwa. Luke przytulił mnie od tyłu.
- My się już będziemy zbierać. - odezwała się mama Lukey'a. - Gratulację Rose.
Liz przytuliła mnie. Tata Luke'a pożegnał mnie zwykłym ,,Do widzenia'' i wyszli.
- Mam pomysł. Zostańcie z nami na noc. Dawno nie robiliśmy sobie męskich wieczorów chłopaki. - odezwał się Luke.
- Świetny pomysł, dziewczyny robimy piżama party ! - zarządziłam.
- Spoko. - odpowiedzieli chórkiem.
Odwróciłam się przodem do Luke'a. Objął mnie w tali. Zarzuciłam mu ręce na szyję.
- Dziewczyny śpią ze mną w naszej sypialni. A wy możecie zająć salon i pokój gościnny. Łazienki mamy 2 więc problemu nie ma, ale kuchnia jest wspólna. - powiedziałam.
- Okej. Sprzątajmy już, późno się robi.

*godzinę później *
* pokój dziewczyn *
- No to co robimy? - zapytałam.
- Gramy w butelkę! - krzyknęła Emma. Wyciągnęłam pustą butelkę po koli z barku w sypialni. Usiadłyśmy w trzy na podłodze.
- Gramy na chamskie ? - zapytała Alex.
- Co to za gra bez chamskich pytań i zadań? Oczywiście, że z chamskimi ! - wydarła się Emma.
Alex zakręciła butelką. Wypadło na Emmę.
- Więc Ems. Prawda czy wyzwanie ?- zapytała Alex.
- Prawda.
- Ile razy spałaś z Ashton'em?
- 4. - odparła bez emocji.
- Kuźwa ile ?! Ty jesteś tu z 3 dni dopiero. - powiedziałam w szoku.
- Wiesz... chłopaki często wychodzą. - uśmiechnęła się do mnie. Ta kobieta mnie zadziwia.
Emma zakręciła butelką. Wypadło na Alex. BOŻE DZIĘKI !
- Prawda czy wyzwanie ? - zapytała Emma.
- Wyzwanie.
- Idź na dół. Usiądź Calum'owi na kolanach . Pocałuj go i ucieknij szybko na górę.
Nie no teraz to ja się naprawdę boje.
Alex przełknęła ślinę i wstała z podłogi. Wstałyśmy za nią. Emma wyciągnęła komórkę i włączyła kamerę.
Alex zeszła na dół. A my zaraz za nią. Stanęłyśmy przy schodach. Emma zaczęła nagrywać.
Alex wparowała do salonu. Wszystkie oczy skierowały się w jej stronę. Usiadła szybko na kolanach Calum'a. Pocałowała go namiętnie i uciekła szybko na górę.
- O kurwa.- powiedział Cal.
- No stary... masz branie. - zaśmiał się Ash.
Pobiegłyśmy szybko na górę do Alex.
- To było dobre ! - krzyknęła Emma. Alex się uśmiechnęła.
Dziewczyna zakręciła butelką i wypadło na mnie. Fuck !
- Kochana Rose. Prawda czy wyzwanie ? -zapytała Alex.
- Prawda. - przełknęłam ślinę.
- Ile razy spałaś z Luke'iem ? - zapytała się Alex. No to bosko.
- Emm... ja i Luke.... no my jeszcze..... no ten... - nie wiedziałam co powiedzieć.
- Nie wierze ! - krzyknęła Emma - ty i Luke nigdy... no ten ?! SERIO ?! Wy jesteście razem 5 lat !
- Tylko mi nie mów, że dziewicą jesteś. - powiedziała Alex. Zaczerwieniłam się. - Jesteś ?! BOŻE !
- Nie ja w to nie wierze. Gdzie jest ukryta kamera ? - powiedziała Emma.

_____________________________________________________________________________
Hej misie moje !
Co tam u was ??
U mnie super !
Tylko szkoda bo połowa wakacji, a ja w domu jestem.
A wy gdzie byliście ?

6 komentarzy - next.

6 komentarzy:

  1. Świetne. haha alex

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha reakcja dziewczyn - zawodowa, zadanie Alex - jeszcze lepsze. Rozdział super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha zgadzam się reakcja dziewczyn swietna

    OdpowiedzUsuń
  4. Superr!! Pisz dalej!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie <3
    Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału ;)
    ~ Angel

    OdpowiedzUsuń