środa, 27 sierpnia 2014

Rozdział 14 (sezon 2)

* Alex *
Zapukałam do drzwi domu Rose. Nie otwierała. Usłyszałam cichy szloch zza drzwi.
- Emma, ona płacze.
- A czegoś się spodziewała? Skakania z radości? Czekaj, mam klucze. Rose mi je kiedyś dała jak by co. - Emma wyciągnęła kluczę do domu Rose i otworzyła drzwi.
- Rose... - usiadłam obok siostry i ją przytuliłam.
- Zniszczyłam sobie życie. - wychlipała.
- Powiesz nam co się stało? - zapytała Emma. Rose odsunęła się ode mnie i przetarła oczy ręką.
- Poszłam z Michael'em się przejść... - Emma przerwała jej.
- ZDRADZIŁAŚ LUKE'A Z JEGO NAJLEPRZYM PRZYJACIELEM?! - wydarła się.
- Nie! Więc, usiadłam z nim na ławce. Clifford poszedł po kawę. Dosiadł się do mnie Jai. Zaczął mnie przepraszać i wyznał mi miłość. Pocałował mnie i Clifford to zauważył. Nakrzyczał na mnie i pobiegł powiedzieć wszystko Luke'owi. - rozpłakała się. - A on zniknął i zostawił mi kartkę.
- Nie płacz. - Emma usiadła obok Rose i mocno ją przytuliła.


* Dwa tygodnie później *
* Rose *
Nie widziałam Luke'a całe dwa tygodnie. Tak jak napisał. Odwołał ślub. Ale Caroline i tak przywiozła mi sukienki. Siedzę całymi dniami w sypialni i oglądam zdjęcia. Nie mam ochoty nikogo widzieć. Ostatni raz jadłam 2 dni temu. Od dzisiaj rana, bardzo się źle czuję. Spóźnia mi się okres. Już tydzień. Ale ja nie mogę być w ciąży. Nie mogę, po prostu nie mogę.
Popłakałam się. Zrobiło mi się ciemno przed oczami. Zemdlałam.

Obudziłam się w szpitalu.


__________________________________________________________________________________
Rozdział krótki, ponieważ... brak weny.
Po prostu, brak weny twórczej. Nie mam pomysłu, nic!
Nie wiem kiedy next. Przepraszam. :(

3 komentarze:

  1. No i co ze krotki i nazekasz na brak weny moim zdaniem ten rozdział i tak był super czekam na kolejny bardzo ci zycze abys napisała kolejny rozdział bardzo szybko weny weny weny --JCB26

    OdpowiedzUsuń
  2. dalej. świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski rozdział !! Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału i z tym co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń