niedziela, 20 lipca 2014

Rozdział 10 - ostatni rozdział 1 sezonu

*Emma*
Ashton delikatnie odsunął się ode mnie.
- Emma, od dłuższego czasu bardzo mi się podobasz, kocham cię. Kocham jak się uśmiechasz i śmiejesz. Kocham jak słodko marszczysz nosek przy tym jak kłamiesz. Po prostu KOCHAM CIĘ. - powiedział. O. Jasna. Cholera. On. Mnie. Kocham. Ashton Irwin mnie kocha i mi to właśnie wyznał. TEGO JESZCZE NIE GRALI ! Czy poczułam coś przy pocałunku? Dziwne uczucie w brzuchu. O. Mój. Boże. Motylki. Nie kocham go. Nie kocham. Jasne cholera ja do kocham !
- Ja ciebie też. - pocałowałam go.

*Rose*
- Kocham cię. - siedziałam z Luke'iem na kanapie i wyznawaliśmy sobie miłość ze 100 razy.
- Ja ciebie też. - odpowiedziałam.
- Ty mnie też co? - droczył się ze mną.
- Ja ciebie też kocham Luke. - Boże zaraz się porzygam. Cholera, znowu ty ?! Nie mogłaś zostać tam gdzie byłaś ?! Nie. Panie Boże, miej mnie w swojej opiece, proszę.

*Calum*
- Michael?
- Nom?
- Chciałbyś zostać gejem ? - zapytałem.
- Co kurwa?
- No bo Ashton ma Emmę, Luke ma Rose, a my ? Możemy mieć siebie.
- Rób co chcesz stary, ja się na to nie piszę. - i tak po prostu sobie poszedł. W 21 wieku trudno zostać gejem...


**********************************************************************************
Więc moi drodzy koniec 1 SEZONU !!!!
Skończyliśmy z wynikiem:

Wyświetlenia:
Polska - 1825
Stany Zjednoczone - 137
Niemcy - 48
Holandia - 39
Republika Południowej Afryki (?) - 23
Bułgaria - 16
Wielka Brytania - 11
Ukraina - 7
Irlandia - 4
Kenia - 4


Komentarze - 41

Obserwatorzy - 3


Dziękuję !!!!!!! Za czytanie !!!!





Polecam serdecznie zwiastunownię która dopiero zaczyna:

http://zaczarowane--zwiastuny.blogspot.com/

2 komentarze: