środa, 2 lipca 2014

Ogłoszenia parafialne i wyjaśnienia. PODZIĘKOWANIA !!! CZYTA SZCZEGULNIE AMELIA H I MONIKA G ! ♥

WYJAŚNIENIA DO KOMENTARZY Z POD ROZDZIAŁU 6 :)

1. Kochana Amelio H. masz rację... chodziło o Australie :) Mój mózg jest aktualnie na wakacjach xD.


2. Kochana Moniko G... źle się czytało ponieważ ja (wielka kombinatorka 4ever) spróbowałam wstawiać szablon i średnio mi to wyszło xD


OGŁOSZENIA PARAFIALNE:
Drogie Miśki !
Co wy na to, żeby zrobić konkurs na One Part'a ???
CZEKAM NA OPINIE !
Oczywiście nie ja będę sama oceniać... tylko ja i komisja którą sobie wybiorę :)
Oczywiście jak się zgodzicie ;)


PODZIĘKOWANIA:

Dziękuję bardzo za :
- 813 wyświetleń,
- 1 obserwatora ( moja kochana Amelia H. ♥)
- 16 komentarzy.
- PISANIE ŻE MAM TALET !

DZIĘKI I POZDRAWIAM ♥

3 komentarze:

  1. :) Ja się zgadzam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko ja się już bałam ,że tylko ja nie umiem czytać xD I mam coś z oczami xD
    A konkurs wydaję mi się świetną sprawą , na pewno będzie zabawy :D

    OdpowiedzUsuń