czwartek, 17 lipca 2014

CZYTA SZCZEGÓLNIE Amelia H. !! KONIEC KONKURSU !

Więc na początku, chciałam bardzo podziękować Amelii H. za udział w konkursie, jako JEDYNA przesłała mi OP ! Więc moja kochana Amelko ♥ mam do ciebie takie jedno pytanko... CZY CHCIAŁA BYŚ PROWADZIĆ ZE MNĄ TEGO BLOGA ? Świetnie piszesz !!!!!!! Masz potencjał kochana ! Więc będzie mi bardzo miło jak zaczniesz pisać ze mną tego bloga ( od 2 sezonu ). Odpowiedź napisz mi w komentarzu. ♥

OP Amelki:

Siedziała na kanapie wpatrując się w pusty punkt przed nią, czyli zwykła szara ściana.
Nagle widok zasłoniła jej czyjaś dłoń. Odwróciła się i ujrzała blondyna o niebieskich oczach
-Cześć Luke-powiedziała wstając i podchodząc do chłopaka
-Hej-przywitał ją- Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
-Dzięki- lekko się zarumieniła
-Mam coś dla ciebie-poinformował przygryzając dolną wargę-Proszę
Wręczył dziewczynie małe niebieskie pudełeczko z napisem "Dla Nicole"-Hmm urocze-pomyślała po czym otworzyła pudełko. To co tam ujrzała zaparło jej wdech w piersiach
-Ty chyba żartujesz- powiedziała z niedowierzeniem, chłopak podarował jej dwa bilety na koncert Imagine Dragons, który odbędzie się jutro
-Nie, nie żartuje-powiedział na co dziewczyna zaczęła piszczeć i skakać ze szczęścia
-Dziękuje, dziękuje, dziękuje- powtarzała rzucając się chłopakowi na szyje. On lekko zachichotał tuląc do siebie dziewczynę.
-W związku z tym, że są tu dwa bilety mam przyjemność zaprosić cię na koncert Imagine Dragons- powiedziała udając angielskiego lorda
-Z przyjemnością- zaśmiał się Luke kłaniając się jak prawdziwa dama. Oboje wybuchnęli śmiechem
 
(następnego dnia)
 
-Jestem taka podekscytowana!-pisnęła dziewczyna stojąc w pierwszym rzędzie
-Co ty nie powiesz-zachichotał blondyn
Zaczęło się. Na scenę weszło kilku mężczyzn. Jeden z nich podszedł do mikrofonu i wszystkich przywitał wywołując ogromny krzyk tłumu.
Zaczęli grać pierwszy kawałek- Demons
 
 
Nieoczekiwanie zaczął padać deszcz, lało tak mocno, że nie było widać rzeczy oddalonych o dwa metry od siebie.
Wszyscy zaczęli uciekać by schronić się przed ulewą. Nicole razem z Luke'iem schronili się pod daszkiem pobliskiej lodziarni
-Przepraszam cię Nicole- wyszeptał Luke- To miał być dzień pełny wrażeń a zamiast tego..
-Jest idealnie Luke-powiedziała patrząc mu w oczy i przerywając poprzednią wypowiedź. Chłopak uśmiechnął się po czym przybliżył się do brunetki tak, że dzieliły ich tylko milimetry
-Zawsze chciałem ci coś powiedzieć-wyszeptał-Kocham cię Nicole
Nie zdążyła mu odpowiedzieć, bo chłopak złączył ich usta w namiętnym pocałunku
-Ja ciebie też Luke-szepnęła oddając pocałunek.
A jednak ludzie mówią prawdę, miłość to najwspanialsze uczucie na świecie.
 
 
 
 
Nie wiem jak wam ale mnie się podoba ! ;)

2 komentarze:

  1. To będzie zaszczyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amelia H. ? Jeśli się zgadzasz na współpracę to napisz na TT @Eva_Official2 lub e-mail ewelina.hemmings@gmail.com

      Usuń