piątek, 5 września 2014

Prolog (sezon 3)

,,Droga Alex,
  Cześć Alex... tu ja. Rosalie. Nie wiem czy chcesz mnie jeszcze znać, czy nie. W końcu nie odzywałam się przez całe dwa lata. Ale może.. chcesz wiedzieć co u mnie? Więc, przez dwa lata dużo się wydarzyło.
  Mam własną szkołę tańca w Berlinie, może słyszałaś o szkole ,,RYTHM!''? Jestem najbogatszą osobą w Niemczech. Zastanawiasz się co z dzieckiem. Mam córkę. Ma na imię Julie.Ma rok i 4 miesiące. Cały Luke. Blond włosy, niebieskie oczy, ten sam nos i ''śpiewa'' mi całą noc zamiast spać.
Nie mam chłopaka, ani męża. Mam tylko Julie wujka. Wujek świetnie się trzyma. W końcu ma tylko 73 lata. A wracając, mam tylko Julie i Wujka. Tęsknie za wami. Za twoim uśmiechem i dobrymi radami, za zaraźliwym śmiechem Emmy, za głupotą Calum'a, Michael'a i Ashton'a. A najbardziej tęsknie za Luke'iem. Za jego oczami, uśmiechem i tymi blond włosami. Dalej go kocham. Ale on mi chyba nie wybaczył i nigdy nie wybaczy...
  A co tam u was? Proszę cię odpisz mi. Wysyłam wam zdjęcie Julie.

                    
                                                                                                                           Tęsknie.
                                                                                                                           Kocham.
                                                                                                                           Rosalie.''

Włożyłam list do koperty. Dorzuciłam zdjęcie i zaniosłam go na pocztę. Wróciłam z małą do domu.
- Kocham cię, szkrabie. - Wzięłam córkę na ręce i pocałowałam ją w czoło.


*4 dni później*
,,Droga Rose.
  Nie wiesz jak ja za tobą tęsknie! Ja, Emma, Ash, Mikey i Calum.
    Luke po tym jak dowiedział się, że wyjechałaś z dzieckiem.. załamał się i płakał przez 3 tygodnie. Nic prawie nie jadł. 2 razy wylądował w szpitalu. Bardzo za tobą tęsknimy! Wróć do nas, z Julie.
A co u nas? Jestem rok po ślubie. Pewnie zadałaś sobie pytanie z kim? Z Calum'em. Jestem w 3 miesiącu ciąży. Emma i Ash pobrali się półtora roku temu i razem wychowują syna, Leon'a.
Michael ma dziewczynę z którą planuje ślub. A ja i Cal to już wiesz. Luke, nie może się pogodzić ze stratą ciebie.
  Wróć do nas. Proszę!

                                                                                                                             Tęsknimy.
                                                                                                                             Kochamy.
                                                                                                 Emma, Calum, Michael, Ashton i Ja.


Po policzku spłynęły mi łzy. Tęsknie za nimi. A oni za mną. A Luke? Ma prawo widywać córkę. Wrócę. Zobaczymy co dalej.





Czy Rose i Luke się pogodzą?
Będą szczęśliwą rodziną?
A co z innymi?
Dowiesz się czytając 3 sezon!



______________________________________________________________________________
3 sezon uroczyście uważam za otwarty!

3 komentarze - next. NIE LICZĘ ANONIMÓW.

3 komentarze: