czwartek, 4 września 2014

Liebster Award ! ♥

Dziękuję bardzo za nominację Naty. ♥ z bloga http://stay-in-my-life-if-you-dare.blogspot.com/ .


Nominacja do Liebster Award otrzymywana jest od innego bloggera, w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przeznaczana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości ich rozpowszechnienia. Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która cię nominowała.Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Pytania:

1.Do której klasy uczęszczasz?
1. 1 gimnazjum.

2.Jakie jest Twoje drugie imię?2.Maria.

3.Jakie są Twoje zainteresowania?
3.Jazda konna, czytanie (blogów, oczywiście),  słuchanie muzyki. (Tak słuchanie muzyki, żyć bez tego nie mogę xD)

4.Czy swoją przyszłość wiążesz z pisaniem?
4.Myślę, że nie. Bardziej z muzyką. Śpiewam.

5.Co cię zainspirowało do napisania tego bloga?
5.Nie mam pojęcia.

6.Jak się nazywa Twoja ulubiona piosenka?
6.A żeby tylko jedna...

7.Jaki jest Twój ulubiony serial?
7.,,Rodzinka.pl'' i ,,Ja to mam szczęście.''

8.Co sprawia, że poprawia Ci się humor?
8.Muzyka.

9.Jaka jest Twoja ulubiona książka?
9. ,,Dynastia Miziołków.''

10.Masz rodzeństwo?
10.Mam.

11.Lubisz sport?
11.Lubię.



Nominuję:
1. Lullaby
2. Rewanż
3. Love in surprise attacks hardest
4. Jesteś moim najleprzym błędem
5. Wherever You Are
6. Love is hard
7. http://www.wattpad.com/story/20661354-you%27ll-never-know-truth
8. Dreadful
9. RHYTHM
10. Haunted
11. I Hate You


Pytania do was:
1. Ile masz lat?
2. Ile czytasz opowiadań?
3. Czy czytasz moje opowiadanie? (taka ciekawska jestem :) )
4. Twój ulubiony zespół/zespoły?
5. Twoja ulubiona piosenka?
6. Jaki masz telefon? (Samsung, Nokia..?)
7. Masz zwierzęta?
8. Masz rodzeństwo?
9. Twój ulubiony film?
10. Twój ulubiony serial?
11. W której klasie jesteś?


Dzięki jeszcze raz! Kocham! ♥













 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz