wtorek, 2 września 2014

Epilog (sezon 2)

* Rose *
Co ja robię w szpitalu? Jak ja się tu w ogóle znalazłam?!
- Doktorze! Obudziła się! - Emma?
- Dzień dobry pani Benson.
- Dzień dobry? Co ja tu robię?!
- Ale proszę się nie denerwować. W pani stanie to niedobrze.
- W moim stanie? - co on gada.
- Jest pani w ciąży. - W tym momencie cały świat mi się zawalił. Super, po prostu super. Najpierw chłopak mnie zostawił, a po 3 tygodniach dowiaduje się, że jestem w ciąży. Jak ja utrzymam to dziecko?
- Rose? - Emma.
- Proszę nie zadawaj mi pytań, tylko mnie przytul. - Łza spłynęła mi po policzku. Emma szybko mnie przytuliła.
- Poradzimy sobie, same. - powiedziała.
- Ale ty masz Ashton'a.
- Ty porozmawiasz z Luke'iem i wyjaś... - przerwałam jej.
- Nie! Ja wyjadę... zniszczę mu karierę jak to wyjdzie na jaw. Załatw mi bilety do Berlina na jutro. Proszę... Nic nie mu tylko nie mów. - błagałam.
- Dobrze. To ja pójdę już to załatwić. - pocałowała mnie w czoło i wyszła.

*Następny dzień, 14:27*
Stoję na lotnisku, za 30 minut wsiadam do samolotu. Walizki już oddałam.
- Poradzimy sobie słońce. Mam wujka w Berlinie, dzwoniłam do niego, pomoże nam.- dotknęłam swojego brzucha. Po 12 godzinach byłam już w Berlinie. Czas zacząć od nowa. Tylko ja i Julie.

*Luke*
- Luke.. bo ja muszę ci coś powiedzieć. - Ash i Ems usiedli obok mnie na kanapie.
- Rose jest w ciąży... - zamarłem. Łzy zebrały mi się w oczach.
- Muszę do niej iść. - szepnąłem.
- Wyjechała, ale nie wiem gdzie. - Spojrzałem na Emmę. Pobiegłem na górę.

* Calum *
- Michael, no weź! Będzie fajnie!
- Nie Calum! Nie idę z tobą do żadnego klubu nocnego. Mam już kogoś na oku...
- Mikey... nie jestem gejem.
- Miałem na myśli Alex.
- Dobrze się czujesz? Apap chcesz?

_________________________________________________________________________________
Koniec sezonu 2 !
Czas na sezon 3 ! Dopiero za tydzień będzie prolog...
Mam do was prośbę:
Niech każdy kto przeczytał choć 1 rozdział, skomentuję. Tylko tyle!

Kocham ♥

6 komentarzy:

  1. Kiedy będzie trzeci sezon? :)
    Rozkręca się,ja chcę więcej. ;*
    Bosko piszesz,uwielbiam Cię! ^^
    Zapraszam do mnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce 3 sezon. Aaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo rozkreca sie chce juz slubu Luke bardzo bardzo kocham ten ff nie bede sie rozpisywac poniewaz kłade sie bokuto na 7 do szkoły wiec dobranoc i zycze weny --JCB26

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Słońce,nominowałam Cię do Liebster Blog Award. :)
    Więcej na http://stay-in-my-life-if-you-dare.blogspot.com/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń