wtorek, 24 czerwca 2014

Prolog

Czuliście się kiedyś zdradzeni ? Tak się czułam rok temu. Miałam 16 lat. Mieszkałam w Londynie. Miałam przyjaciółkę, Olivie. Najgorsza blondynka w szkole nagadała jej, że jeżeli mnie zniszczy to będzie ''sławna'' w szkole. Nagadała na mnie. Całej szkole, że całowałam się z każdym chłopakiem w szkole.
Oczywiście, każdy uwierzył. Cała szkoła mnie gnębiła. Nie wytrzymałam i zaczęłam się ciąć.
W końcu moi rodzice, którzy mnie tak ''kochają'', nakryli mnie w łazience z żyletką. Nakrzyczeli na mnie, że jak mnie sąsiedzi zobaczą z ranami na nadgarstku to zniszczę ich opinię. Oczywiście sąsiedzi zauważyli moje nadgarstki.Wyprowadziliśmy się. Do Sydney. Na drugi koniec świata. Po 2 miesiącach znalazłam przyjaciółkę, Emmę. Rodzice zaczęli mnie bardziej kontrolować i nienawidzić.

Teraz mam 17 lat. Jestem szczęśliwa. Mam moją kochaną siostrę i Emmę. Jestem szczęśliwa. Oby to się nigdy nie skończyło...




-------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej miśki !
Jak wam się podoba prolog ?
Czekam na opinię !
1 rozdział MOŻE dzisiaj!!

Całuski Evela :*

1 komentarz:

  1. Ciekawie się zaczyna. Widać że masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń