środa, 25 czerwca 2014

LIEBSTER AWARD !!!!

BOŻE !
Moja pierwsza nominacja w życiu ! Dziękuję bardzo za nominację i czytanie mojego bloga kochanej Monice z bloga :*

Pytania które dostałam:

1. Jak masz na imię?
1. Ewelina

2. Do jakich fandomów należysz?
2. 5SOSFamily, Directioners, Mixers, kwiatonators, Vampatte, saszanators :)

3. Twój ulubiony cytat z książki?
3. Nie mam ulubionego :) Polecam książkę ,,Rywalki'' i ,,Elita'' Kiery Cass !

4. W której jesteś klasie?
4. Jutro kończę 6 :)

5. Dlaczego piszesz opowiadania?
5. Trudne pytanie... uwielbiam 5SOS. Miałam wenę na opowiadanie z Lukiem (KTÓREGO KOCHMA) wiec piszę :)

6. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
6. NIC!

7. Kogo najbardziej kochasz?
7. Moich rodziców i rodzeństwo. Moje kochane BFF! i takiego jednego...

8. Masz zwierzątko?
8. A mam ! Psa, kota, chomika i rybki <3

9. Masz twittera?
9. Mam :)

10. Masz rodzeństwo?
10. Tak, brata i siostrę.



Moje pytania:
1.Lubisz 5SOS?
2.Czemu piszesz to opowiadanie?
3.Masz chłopaka?
4.Ile masz lat?
5.Masz FB i TT ?
6.Do jakich fandomów należysz?
7.Kiedy się urodziłaś?
8.Jak nazywa się twoja BFF?
9.Co sądzisz o moim opowiadaniu?
10. Jaka była twoja reakcja na wieść, że cię nominowałam? :)



Nominuję:
http://fanfiction-wherever-you-are.blogspot.com/
http://hello-desirelove.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz