sobota, 15 listopada 2014

ONE PART - Halloween cz. 5

*Emma*
- Ej, co tam się świeci? - zapytałam przerażona. Luke spojrzał w tamtym kierunku.
- Czekacie tu. - powiedział i razem z Clifford'em i Irwin'em poszedł w stronę światła. Nagle światło zgasło. Usłyszeliśmy przerażony krzyk Ashton'a i Luke'a. Rose automatycznie popłakała się. Pobiegliśmy w tamtą stronę. Włączyłam latarkę w telefonie. Do moich oczu napłynęły łzy. Rose krzyknęła głośno. Ashton złapał mnie i Alex w tali i wyprowadził nas z pomieszczenia. Zaraz za nami wyszedł Luke z Rose, która płakała wtulając się w jego koszulkę.
- To był moment. Na sekundę się odwróciłem i pojawił się jakiś facet w potarganych ciuchach z zakrwawioną siekierą. Michael go zobaczył i.. - Ashton nie wytrzymał i się popłakał.
- Uciekajmy stąd! Szybko! - usłyszeliśmy krzyk Calum'a. Rose zaczęła płakać jeszcze bardziej. Luke wziął ją na ręce i pobiegliśmy wszyscy razem w stronę wyjścia. Wybiegliśmy z domu.
- Zaraz! Nie ma Alex! - otworzyłam powoli drzwi i zobaczyłam ją leżącą na ziemi w kałuży krwi obok Hood. Ash wziął mnie na ręce i zaczęliśmy uciekać. Ashton posadził mnie na tylnym siedzeniu samochodu obok Rose. Sam wsiadł na miejscu kierowcy i z piskiem opon odjechał.
- Nigdy nie wspominajmy ludziom co tu się stało. - krzyknął Luke. Spojrzałam zapłakanymi oczami na Rose. Usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości na komórkę Luke'a.
- Wszyscy zginiecie. - powiedział drżącym głosem Luke. Zamknęłam oczy.








* 2 tygodnie później. *



Dzisiaj policja znalazła 7 ciała. Podejrzewa się, że to zaginieni 2 tygodnie temu Lucas Hemmings, Ashton Irwin, Rosalie Benson, Alexsis Benson, Emma Hall, Calum Hood i Michael Clifford. Wszystkie ciała były zmasakrowane. 3 znaleziono w opuszczonym domu na ulicy Liliowej, a pozostałe martwe w samochodzie niedaleko. Podejrzewa się morderstwo. Pogrzeby odbędą się za 3 dni o 15. Rodzinie składamy najszczersze kondolencje. Policja prosi, o kontakt osoby które mogły by coś wiedzieć.*


____________________________________________________________________________
Hej! Kończę trochę wcześniej z powodu braku weny ;( Tak wiem... DO DUPY!
Muszę poprawić oceny więc rozdział pojawi się 23  listopada.


Cześć! Dzięki za czytanie moich wypocin!

2 komentarze:

  1. Świetny, chodz halloween na smiesznie w wykonaniu cal'a byl najlepszy. Pazdziernika, a nie listopada?

    OdpowiedzUsuń